Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky silnice I/50 x II/416 ve Slavkově u Brna
Lakomý, Jan ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh úpravy stávající odsazené křižovatky silnic I/50 a II/416 ve Slavkově u Brna. Práce obsahuje návrh stavební úpravy křižovatky provedené na základě směrových průzkumů stávajícího stavu a následných kapacitních výpočtů.
Bučovice - studie obchvatu
Guráň, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je prověřit možné vedení silnice I/50 na území města Bučovic s ohledem na životní prostředí a život ve městě. Navrhovaný obchvat bude zejména odvádět tranzitní dopravu mimo centrální část města. Důvodem pro postavení obchvatu je především zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů, jako je intenzita dopravy, hluk, emise a vibrace od těžkých nákladních vozů. Vedení trasy je řešeno ve 3 variantách. Z toho jedna vychází z územního plánu a z části vede přes jižní část města. Zbylé varianty vedou zcela mimo obec. Součástí práce je multikriteriální hodnocení a vzájemné porovnání řešených variant.
Studie mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno Východ
Marušák, Lubomír ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno-východ (km 203) na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnici I/50, která má v současné době tvar rozštěpu umožňující jízdu pouze ve dvou směrech. Dále je cílem navrhnout napojení silnice II/430 do mimoúrovňové křižovatky. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice na šestipruhové uspořádání v místě MÚK z důvodu jejího zkapacitnění. Z navržených čtyř konceptů variant křižovatky byl jeden vybrán k dalšímu zpracování v rozsahu studie. Práce je doplněna také dopravním průzkumem na stávajícím uspořádání, který byl proveden pomocí statistických radarů.
Obchvat Slavkova, úsek MÚK Slavkov jih – MÚK Marefy
Floríková, Iva ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se ve formě technické studie zabývá návrhem obchvatu města Slavkov u Brna v úseku mezi obcemi Slavkov a Bučovice. Město je v současnosti zahlceno tranzitní dopravou a kapacita na stávající komunikaci je téměř vyčerpána. Návrhem obchvatu se zvýší bezpečnost a plynulost dopravy v zájmovém území. Součástí práce jsou dvě mimoúrovňové křižovatky, z nichž jedna je řešena variantně.
Úprava křižovatky silnice I/50 x II/416 ve Slavkově u Brna
Lakomý, Jan ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh úpravy stávající odsazené křižovatky silnic I/50 a II/416 ve Slavkově u Brna. Práce obsahuje návrh stavební úpravy křižovatky provedené na základě směrových průzkumů stávajícího stavu a následných kapacitních výpočtů.
Studie mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno Východ
Marušák, Lubomír ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno-východ (km 203) na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnici I/50, která má v současné době tvar rozštěpu umožňující jízdu pouze ve dvou směrech. Dále je cílem navrhnout napojení silnice II/430 do mimoúrovňové křižovatky. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice na šestipruhové uspořádání v místě MÚK z důvodu jejího zkapacitnění. Z navržených čtyř konceptů variant křižovatky byl jeden vybrán k dalšímu zpracování v rozsahu studie. Práce je doplněna také dopravním průzkumem na stávajícím uspořádání, který byl proveden pomocí statistických radarů.
Bučovice - studie obchvatu
Guráň, Pavel ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je prověřit možné vedení silnice I/50 na území města Bučovic s ohledem na životní prostředí a život ve městě. Navrhovaný obchvat bude zejména odvádět tranzitní dopravu mimo centrální část města. Důvodem pro postavení obchvatu je především zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů, jako je intenzita dopravy, hluk, emise a vibrace od těžkých nákladních vozů. Vedení trasy je řešeno ve 3 variantách. Z toho jedna vychází z územního plánu a z části vede přes jižní část města. Zbylé varianty vedou zcela mimo obec. Součástí práce je multikriteriální hodnocení a vzájemné porovnání řešených variant.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.